Myskväll

Hade en lugn dag och kväll i min lägenhet. Bakade en supergod kaka, om man gillar lakrits det vill säga. Och det gör jag :) Lakrits&hallon kladdkaka med glass. Supersmarrigt :P



Efter det gick jag ut och hyrde en film. The Escapist. Toppenbra film. Fick även besök av min bror och min brorsdotter. De satt här en liten stund och spelade drakspelet på svt.se
Hon gjorde några låtar på det spelet och sedan diggade jag, Nalle, Alicia & Jonas :)

Life is good - Det går bra nu - Livet leker :)


Kommentarer
Postat av: bells

mums vad gott de såg ut :D

2009-04-05 @ 11:49:18
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: Emma

Det där såg jäääävligt gott ut. Jag älskar ju lakrits som du vet, du minns ju hur jag lurade dig när du var liten? :P hehe



Lägg ut receptet darling så kanske jag kan baka... eller Mille.. eller så kommer vi hela gänget till dig :P



Älskar dig. pus spuss

2009-04-05 @ 17:26:26
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/
Postat av: Ida

Hihi, hejsan hopp.

Mamma kom hem med receptet också så måste prova, ser så gott ut! :)

2009-04-05 @ 23:15:19
Postat av: Moster

Men oj - verkar gott :-) Har du lust att lägga ut receptet?



Jag slår kanske en signal till dig ikväll :-)



Kram

2009-04-06 @ 16:10:41
Postat av: Caroline

Å du måste ju verkligen lägga ut receptet!!! :-)

Kram

2009-04-06 @ 20:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0