Julafton





Såhär var min julafton sammanfattat i bilder. Barnen var glada och de ville absolut att mamma Sandra & Faster Andrea (jag) skulle ha blåa peruker på oss. Vad gör man inte för att barnen ska få en rolig jul? :P


Senare på kvällen var mamma, pappa, min vän Fredrik & jag på "nattgudstjänst" i kyrkan. Supermysigt med alla ljus och kören som sjöng julsånger.

Nu väntar utgång med Sanna. Vi ska alldeles strax bege oss till Vingelmina. Där vi ska parta med hennes estet-polare och sedan blir det hotellet. Känner mig supertaggad. Har dock lite partynerver.. :P Men är säker på att vi kommer ha en helt fantastisk kväll/natt. Har aldrig någonsin haft tråkigt när jag gått ut med Sanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0