I am what I am

-..."And no one's gonna tell me where or when
Cause I Am what I Am
and no one's gonna break me down again
Doro.

Jag är den jag är :P ...Och i morse kom jag inte ur sängen förrän klockan var 14.15. Fattar inte hur jag kunde vara så trött. Gick iofs och lade mig först vid 02.30 i natt/morse för att jag sett en superbra film tills dess. "A love song for Bobby Long". Någon som sett den? Köpte den på Ica superbilligt, hade ingen aning om att den skulle vara så fruktansvärt bra! :)
Hursomhelst tänkte jag att jag skulle kliva upp 9.30 i morse, göra mig i ordning och gå i kyrkan. För en gångs skull. Brukar gå dit i bland, av den enkla anledningen att det ger mig ro i själen att orka med mig själv och andra :) Haha visst lät det där flummigt? Men helt ärligt, det finns två ställen som verkligen ger mig sinnesro.Det är kyrkan och morfars fritidställe. Ibland måste man fly från sitt eg. hem för att hitta lugnet :)
Men kanske det var meningen att jag inte skulle komma upp förrän klockan blivit jättesent.. Jag kanske behövde det här, min vecka har varit både stressladdad på det negativa sättet, men även otroligt rolig och stressamt bra :) Jag är ambivalent, mitt nya ord, men tycker det beskriver mig så bra :)

Ibland undrar jag om det finns människor, i min ålder som är lika kluvna eller splittrade som jag? Denna helg har nog varit för lugn för mig, behöver något som skakar om mig för att piggna till :) Igår såg jag melodifestivalen med mamma. Jag röstade tre gånger på H.E.A.T och det var inte bortkastade pengar. De gick ju vidare till finalen :) Jippie!

Nu äre dax att göra något viktigt. Typ gå ut med sopsorteringen och sedan ringa min kära bror. Höra om han vill att jag kommer och hälsar på ikväll. Han ringde mig igår kväll, när jag nyss kommit till morsan. Han hade köpt bananstubbe och hoppats att jag skulle komma dit. Hade jag vetat det lite tidigare hade jag självklart kommit dit. Vi träffs alltför sällan.

Hoppas alla haft en bra helg!

Många kramar och hopp om att ni sköter om er på bästa sätt! Lev & Må:)

/Dregan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0