"Mamma säg inte det här, men jag känner inte igen dem"

Så sa min femåriga kusin Olivia i morse när hon såg mig och min mamma uppstigna från sängen. Vi såg förmodligen ut som troll :)

Är i e-tuna hos moster och hennes familj sedan i lördagsmorse. Sent ikväll åker vi hem. Vi har haft en mysig helg med promenad med Olivia, sett film, busat, spelat memory och käkat kinesiskt och indiskt (det senare var ingen hit för moster).
Jag gav julklapparna till mosters familj, vi har ju inte setts något på ungefär ett halvår. Olivia fick en film som hette Bee Movie. Den va jätterolig. Både hon och jag skrattade.
På kvällen igår hyrde vi vuxna en film som hette "The Bucket list", när vi var på affären så såg Olivia ut en bok som hon gärna ville ha. Snäll kusin som jag är, så köpte och läste jag senare "Vi gräver ett hål" för henne.

Nu har Olivia nyss väckt mig, dax att hoppa in i duschen.. =P

Kommentarer
Postat av: Emma

Snart kommer du hem till mig :) Hoppas du haft det bra gumman. Kramar!

2009-01-26 @ 11:45:12
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0