Sunshine happy

Har varit ute mycket i solen nu när det varit så fint och varmt ute. Därför har det inte blivit mycket tid över till att blogga.
Det finns mycket att vara glad åt nu. En av mina allra närmsta kompisar, Sandra, har flyttat hem :) Så i torsdags hade vi en helkväll tillsammans med promenad i solskenet och glassätning och film.

Annars har jag bara cruisat i min bil och i helgen var jag i stenbacka i stugan och låg och solade på bryggan. Sååå härligt, förutom att mina ben blivit sönderbitna av brems (stavas det så?)..

När det är soligt ute, kan det vara svårt att få i sig något ätbart. Vilket iofs funkar bra för mig ändå, som behöver förlora lite extrakilon jag dragit på mig under mitt sockerfrossande. Blev dock inspirerad av min mosters tips från sin blogg om fruktsallad med keso. Var lite skeptisk till hur det skulle smaka med keso, men blev positivt överaskad. Supersmarrigt:)

 Jordgubbar, bananer, äpple, kiwi, blodgrape och keso. Mums:)

  Min bil.. helt fantastisk, men dock lite för het när värmen kommer :) But I love it anyway.

Solade igår, men är fortfarande lite blek men jag har sol i sinnet iaf.

Njut av solen så länge den varar mina vänner. För det ska jag. I'm gonna soak up the sun:)


Kommentarer
Postat av: Moster

Men va kul att jag inspirerade dig :-)



Njuta av solen? Nja - för mig är det lite för mycket av det goda ;-) 30 grader i skuggan är onödigt varmt...



Kramis

2009-06-28 @ 21:55:57
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Moster

P.S längtar också tills vi kommer upp d.s :-) Kul att du läser min blogg och lämnar en liten kommentar ibland :-)



Kramis

2009-06-28 @ 21:59:01
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad gör du min lilla pussgurka :*

2009-07-12 @ 22:49:52
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0