.Det handlar om att respektera sig själv.

Så säger hjärnskrynklerskan. Hm? Och här har jag gått och trott att det viktigaste är att bli respekterad av andra.. Hade kanske varit lättare att få andra att respektera mig än att respektera mig själv.. Bara en tanke :P

Halva tiden fattar jag inte vad denna människa menar. Undrar om hon själv vet det, när hon ifrågasätter allt jag säger och allt jag gör? Blir galen! Idag frågade hon mig varför jag sa: "Ha det bra". Detta sa jag som en trevlig, impulsiv fras när jag skulle gå därifrån. Visste såklart inte vad jag skulle svara, på denna direkta fråga. Sedan sa hon "Fundera över varför du sa så".  Var det något negativt att säga "ha det bra", eller? Är det meningen att hon ska gå mig på nerverna? :P

I övrigt har dagen varit rätt okej för att vara måndag. Kvällen har inte innehållit allt för mycket. Gjorde en supergod maträtt ikväll dock. Kycklinggratäng, recept jag fått beskrivet av min praktikant. Supersmarrigt var det iaf :D

Sedan har jag suttit framför datorn mest hela tiden och spanat bilar och beställt lite kläder. Bilspanandet gör mig bara deppig... Får bara sån lust att flytta till ett ställe där jag inte är beroende av bil eller någon som hjälper mig i mitt bilköp. Allt blir ändå bara knas.

Allt ordnar sig... I hope. Nu: Sängdags.






Kommentarer
Postat av: Emma

Men du, klart jag saknar dig! Mille frågar till och med vars du tagit vägen :) På lördag blir det först pizza, sen drar vi hit till jobbet & förfestar innan vi åker buss till v-mina.



Puss & kram hjärtat, nu ska jag jobba jobb!

2009-03-24 @ 09:18:16
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/
Postat av: Angelica

Nja, skulle väl vara det i så fall. men jag har lite och bjuda på också:P

2009-03-24 @ 14:49:29
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/
Postat av: Emma

Men vi åker ju buss. Datakompisen har ju hyrt buss som går 21.30 & far hem 02.30 på natten från Vilhelmina. Jag bokade en plats till dig! Skulle kosta 100 :- tur & retur, billigt ju.



Jag kan köra till Geka på fredag, jag ska icket dricka något så. Vi skulle fara strax efter 18.00 då jag slutat så jag hämtar väl upp du & Sara.



Puss!

2009-03-24 @ 21:59:44
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0