Life is great

Ikväll har "lillrompa" & "gneka" varit här på besök.
Hade bakat lite snoddas kakor och bjudit hit dom på lite girlie talk :)

Till på fredag, kanske Emma drar ihop ett gäng som kommer hit på lite "snack&skojs".

Life is great, if you have great friends. Det är människorna som är viktiga i allt man gör. På jobbet är det viktigt med bra arbetskompisar för att man ska trivas. På mitt jobb har jag både bra och roliga arbetskamrater & även roliga, härliga brukare som utmanar mig på allra bästa sätt. I privatlivet har jag en kompis i Dorro som står mig så nära att jag kallar henne för syster emellanåt. Har även nära vänner på lite längre avstånd. Gnekis är inte här så ofta, men när hon kommer förbi på en fika el. när man får tillfället att dra på tjejmiddag hos henne har man alltid skoj :D

I övrigt just nu går jag och väntar på två paket. Ett från jotex. Och ett från swedenrock.se med kläder.
Fattar inte att det ska ta sådan tid. Varje dag sedan tisdag förra veckan (tro jag) har jag hoppats på att hitta ett paket eller en avi när jag kommer hem från jobbet. Men än så länge har inget dykt upp. Hoppas det dyker upp innan helgen.


Nu ska dregan se klart en film på ettan: High crimes. Riktigt bra so far :)


Sweet dreams! :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack för fika:)

2009-04-02 @ 16:56:40
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0