Numb.Lost.Indifferent

Onsdag: Är en dag som alla andra dagar. Igår hälsade jag på min gamla skola och min praktikant som börjar på d.c. på måndag. Spännande, vi berättade för arbetstagarna, idag på morgonen. Och de verkade lagom nyfikna.
Mitt humör är lite skumt just nu må jag säga. Jag känner mig fruktansvärt lugn och harmonisk. För de flesta kanske det skulle vara skönt. Men jag uppskattar nog hellre lite kaos, än att det ska kännas tomt. Jag känner mig avtrubbad helt enkelt.

Skulle kunna sitta en hel kväll, instängd i lägenheten och se på Ally Mcbeal. Hm, skulle kunna? Det är ju det jag gör mest hela tiden, när jag inte tränar :P  Innesluten i en bubbla. I min soffa, själv med teven som enda vän. Ally som enda vän. Hjälp jag tror jag håller på att bli en knepig enstöring! Men det känns ganska skönt. I övrigt pendlar jag tankar mellan att vara enstöring resten av livet el. funderingar på vad jag ska göra med mitt liv. Och vars jag ska ta vägen. Har en sådan där period då jag känner för att bara flytta. Finns ju eg. ingenting längre som håller mig här.. Eller kanske ändå? Jag vet inte.

Ser framemot att spola fram mitt liv till helgen. Då ska jag mysa med morfar i stugan och fira hans födelsedag. Det blir bra, kanske en promenad på sjön till gapakojan, med vovven. Snälla Gud, skänk mig lite sol till helgen :)

Numb. Lost. Indifferent = Dregan
 


Kommentarer
Postat av: Moster

Flytta ner hit till E-tuna ;-) Här finns ju mycket mera utbud av allt :-) - och som du säger: inget håller dig ju kvar i Doro...



Ally Mcbeal - går det på TV igen? Har för mig att det är en 90-talsserie?



Kramis

2009-03-12 @ 17:29:57
Postat av: Caroline

Har varit dålig på att kommentera på sista tiden har jag märkt.

Tänkte önska dig en trevlig helg iaf!!!

Kram Kram

2009-03-13 @ 15:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0