Right round- Flo Rida

Och Miss you- Adiam Dymott. Två låtar jag lyssnar och trallar på just nu när jag dagdrömmer om helgen :)
Tyckte en tjej på jobbet uttryckte sig så bra idag när hon frågade: "Ska du ut och sjunga nu?". Detta sa hon när jag skulle ut på min promenad på rasten. För er som inte känner mig, har jag allt som oftast musik i öronen när jag är ute och går. 

Dem på Dagcenter känner mig så väl, de vet att jag inte kan hålla tyst när jag hör en bra låt. Jag är så avslappnad på mitt jobb att jag t.o.m kan släppa loss och dansa lite och köra igång lite gympa till någon musik :D

Det är skönt att ha ett jobb som man längtar att gå till. Det är otroligt skönt att komma därifrån också och få ha det tyst och lugnt. Det är väl min nackdel med att jobba med "att ta hand om" människor, att jag inte står ut med att vara så social i mitt vardagsliv :P Det är sant, kan känna ibland när jag går ut genom dörren från jobbet. Hur jag bara går in i autopilot, går hem el. upp på affären.Om jag träffar någon som ska prata med mig då, är det en kraftansträngning att kunna genomföra normala meningar och samtala. Det är som kaos i mitt huvud ibland :)

Ikväll har jag bara suttit här hemma. Tvingade mig själv att hoppa upp på träningscykeln, för att jag inte skulle bli en del av soffan :D I morrn är det aerobics, skönt att få studsa ur sig lite energi...

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kör till Gnekis på fredag :) Hämtar upp dig & Sören :)



Göru imorgon kväll då? Vi får ringas! puss baby, till helgen blir det skaka rumpa all night long :)

2009-03-25 @ 22:42:11
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, borta bra men hemma bäst heter det ju ;)

I helgen ska jag på tjejkväll , blir lite vin och singstar :)

Själv då ? :) kram

2009-03-26 @ 15:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0