Tisdag

Här sitter jag nu framför datorn och har precis klickat hem lite grejor från jotex. Till mitt lilla hem :)
Tidigare idag och ikväll har jag jobbat. Har en toppenbra praktikant hos oss just nu, hon har redan börjat visa framfötterna. Efter endast två dagar och hon är lättsam och funkar så bra med arbetstagarna. Jag är redan nöjd & stolt över henne. Kul att hon ska vara hos oss i 4 veckor till.

Efter jobbet drog jag en sväng upp till affären och handlade lite. För mina små korvören. Fattar inte vad jag gjort av mina pengar. Tror det är dags att börja göra en budget.. Så man har bättre koll på sin ekonomi :P
Ajja det är ju bara 10 dar kvar till löning nu..

Klockan 18 var jag på gympa. Sen gjorde jag en protein-milkshake och kastade omkull mig i soffan med datorn. Nu äre dock dags att sussa. Så jag orkar mig upp i morrn. Man måste ju vara pigg och med gott morgonhumör när man har en praktikant .. vill ju inte visa mig från min värsta sida. hehe :)

Mina läsare, vilka ni än är så ta väl hand om er! :)



Kommentarer
Postat av: Moster

Oooh kan du inte lägga ut bilder på det du beställt? :-)

2009-03-18 @ 21:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0