Lill lördag

Onsdag även kallad "Lill lördag" har varit en intressant dag. Efter jobbet hade vi studiecirkel med jobbet. En studiecirkel som kommer göra att alla inom personalstyrkan lär sig uppgifter som är viktiga att kunna i vårt arbete. Och det känns superskoj att få lära sig nya saker, snart kommer även jag att kunna hjälpa till mer inom detta område. Spännande :)
Efter jobbet & studiecirkeln, dök lille far upp för att visa mig en bil på blocket. Såg ut att vara en fin, blå, liten bil :P
Så finns bilen kvar tills på lördag, ska vi dra iväg till Avesta för att gå på bilaffär. Det känns bra att vi åtminstone kan fara å kika på lite bilar. Det känns så knepigt att vara utan bil... Man klarar sig inte i inlandet utan, tyvärr.

Annars idag, bestämde sig min vän Maria för att hänga med mig på bio i morrn. "Män som hatar kvinnor" går på MB och det ska bli så skoj att gå och se den omtalade filmen :)

Klickade som sagt hem lite prylar från jotex inatt. Fyra kuddfodral och en hörnhylla som kommer göra sig så bra på min vägg,.. hoppas jag iaf :P

  
Två kuddfodral i vinrött och två kuddfodral i svart läderlook. Tror det kommer göra sig bra i min svarta soffa.
Hörnhyllan. Tanken är att jag ska ha den i hörnet till höger om min bokhylla. Som extra plats för mina cd-skivor. Börjar bli lite trångt i bokhyllan nämligen. Det bästa är att den hyllan kommer att matcha bokhyllan så väl.

Nån dag ska jag fota mitt lilla bohem-hem lite så ni får se hur jag lever i min lilla etta :)

Nu dags att sussa :)

Sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0