Hjärn-stillestånd & whiplash

Idag har min hjärna inte funkat som den ska. Långa ledningar upp till hjärnan brukar jag kalla det. Det är som att jag inte kommer på vad jag bestämde att jag skulle göra, fem minuter tidigare. Jag tappar ord, minnet och när jag säger nåt så blir det helknäppt. Och det är så frustrerande, känns som jag skulle vilja sticka in fingrarna i huvudet och snabba på förloppet från tanke till handling.

Och jag vet inte vad det beror på. På jobbet påstår arbetstagarna att jag är "kocko" eller knäpp och de kanske har rätt, vad vet jag? :P
Tror att det är sömnbristen från i lördagsnatt som gör sig påmind. Har inte vilat tillräckligt än,  är nog för gammal mentalt för att gå ut på helgerna. Må vara 22 på utsidan, men snarare 40 el. 50 i hjärnan. Haha, fast t.o.m en medelålders kvinna är nog piggare i festsammanhang än jag.. Det är helt enkelt något skumt med mej:)

Har varit en intensiv helg. med tanke på det extremt lugna liv jag lever annars:) Jag och emmiz var till ösund och shoppade febrilt på lördag. När jag kom hem, gjorde jag mig i ordning på en timme för att fira halloween på hotellet. Klev alltså upp tidigt för att åka till stan och kom i säng sent på natten och sov sen superdåligt. Men det har i det stora hela varit en superrolig helg :)

Detta får jag dock sota för nu, eftersom jag fortfarande är trött och dessutom har drabbats av nacksmärtor som inte vill ge med sig trots att jag smörjer med min ibumetinsalva och använder värmekrage. Whiplash perhaps?;)


Kommentarer
Postat av: Moster

Tack för de fina bilderna!! Verkligen fina sommarminnen - har sparat dem bland mina bilder nu. Ska visa Olivia imorgon :-))



Sov så sött nu! KRAM

2009-11-04 @ 22:11:25
Postat av: Moster

Trevlig helg på dig! Vad gör du ikväll då? :-)



Kramis

2009-11-06 @ 14:08:00
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0