Mitt msn funkar inte

Messanger alltså, ifall någon undrar varför jag aldrig är online nu för tiden.

Min dator kommer nog sluta fungera när som helst, om jag inte lämnar in den. Roten till allt ont är att den inte gått att uppdatera på ca ett år.. Jag tar sådan tid på mig att fixa saker :S

"Nu ska jag bara" vänta till efter löningen och lämna in den.. Måste också lägga över alla bilder i usb minnen så att det inte försvinner när jag får tillbaks datorn.. Allt känns väldigt tidskrävande och ansträngande, men tanken på vad som händer med min kära dator annars är mycket värre att uthärda.

I övrigt har jag denna dag jobbat, tränat och städat lite. Inget nytt alltså:)

Fattar inte att det är onsdag i morgon, allt går väldigt fort just nu på både gott och ont.



Natti natti! :)

Kommentarer
Postat av: Moster

Men usch då - skynda dig att lämna in den!! Datorn är väl bland de käraste ägodelar man har, eller hur?? hi hi



KRAM

2009-11-10 @ 21:48:17
Postat av: Emma

Provokativ Yes I am. Dock finns det människor som har sämre & bättre psyke. Du t ex, du klarar av mig ganska bra medan andra ballar ur totalt av att jag bara släpper en fis på dom. ;-) HIHI.



Du, det gör inget om du bakar, bara du bjuder mig. Förresten, när kommer du & hälsar på? Jag var hos dig sist :D Puss pussgurka.

2009-11-11 @ 09:22:50
URL: http://nouvellestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0