For those about to rock(We salute you)


Rubriktiteln är tagen från ett av AC/DC:s album. Och jag vill slå ett slag för de som vågar rocka loss i Idol, särskilt dem som eg. inte är typiska rockare i vanliga fall :)

Jag älskar rock! I somras var jag på Nordic rock festival i Umeå och såg Whitesnake och Heat. Önskar att Sandra varit med mig och sjungit "Here I go again", för varje gång jag hör den tänker jag på henne. Men hon kunde inte följa, så jag gick med en arbetskompis och hennes karl (Carola och Tore) och jag hade sååå kul! :)




Nu längtar jag till den 11/12 då åker jag till sthlm för att se In flames. Är så glad för att jag tog beslutet att fara, för det är ett band jag vill se och kunna minnas resten av livet. :)


Kommentarer
Postat av: Vendela

Tack, du är för gullig du <3



Ja, jag lovar att jag ska f ö r s ö k a komma ihåg att sätta på mobilen lite oftare i fortsättningen. Förstår inte alls varför jag så totalt glömt bort den :p



Många kramar från moster

2009-10-24 @ 12:31:11
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0