Tidsutfyllnad&stress

Det är bästa boten på hjärtesorg. Att hålla sig sysselsatt med något hela tiden, det är inte svårt när man har mitt jobb. Det blev nästan fööör mycket spring idag, men jag saknade ju två arbetskompisar. Men det var ändå skönt för så länge jag håller mig sysselsatt och fokuserar på dem jag jobbar för, så gör det inte så ont i maggropen. När det blev lugnt hade jag tänkt skriva ett sms till denna speciella personen och tala om hur jag känner. Tror jag skulle få lite lugn och ro om jag fick det sagt. Synd bara att det ska ta ett halvår eller mer innan man klarar av säga sitt hjärtas mening. Men det är nog enda sättet för att jag ska kunna lägga det bakom mig och komma över honom.

I övrigt så vet jag inte om jag håller på att bli sjuk. Svininfluensan kanske? Inte för att jag känner mig hängig och så, men har ingen matlust och mår typ illa när jag trycker i mig nåt. Har aldrig varit någon som är känslig för att höra el. se vad andra skulle uppleva som äckligt. Men idag vände sig min mage nästintill ut och in för vadsomhelst.
Men på det positiva planet finns också mycket som händer nu, bl.a ser jag så mycket framemot Kents nya album "Röd" som släpps i november. Laddar redan med gamla låtar och tänker på minnena jag har med emma från när vi var på konserter. Och inte minst lyckan när vi träffade Sami Sirviö, på vårt hotell. Jag levde länge på det:) Sådant gör mig glad :)

NU ska jag fara på min tisdagsgympa och svettas lite. Ska bli skönt och kul att få ur sig lite energi:)

Kommentarer
Postat av: Vendela

Hej på dig :-) Ringde dig ikväll - men du kanske var på vattengympan då? Provar att ringa dig imorgon istället, för nu ska jag se Andra Avenyn!



Kramelikram

2009-10-06 @ 20:54:38
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Emma

När det gäller KENT så är det du & jag Andrea - DU & JAG MOT VÄRLDEN. Eller blodsband som du sa..



Det är bara såå trist att deras konserter är i februari & mars, antingen är jag höggravid eller nyförlöst då. Hoppas att dom kanske gör en spelning på hösten så vi kan fara, fyfan vad kul det skulle va :) Vi reser land & rike för våra grabbar :)



Vi måste ha en kentkväll snart, titta på gamla bilder & surra lääääänge :)



älskar dig, det vet du!

2009-10-07 @ 15:57:22
URL: http://nouvellestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0