Fredagsmys

Här sitter jag med en knäckemacka, en stickning och kollar på let's dance. Det är fredagsmys på lyx nivå det:P

Tidigare ikväll har jag jobbat, hjälpt pappa att kopiera lite papper. Skrattat åt några galna youtube klipp och chattat med en trevlig vän/granne. Har hunnit med att träna lite på min lilla cykel också, inomhus såklart! :)

Men nu ska jag fortsätta snaska på min knäcke macka, sticka vidare på min sock och kolla på let's dance!

Lev och må!<3



Håller snart på att ha stickat klart min första tjocksocka. Min farmor gjorde alltid sockor åt mig förut, men nu när hon inte finns är det på tiden jag lär mig. Det är riktigt kul! Jag får såklart konsultera min kollega Margot, annars vore det inte så lätt. Men hon säger att efter jag har gjort några par så då sitter det. Då ska jag sticka annat också, till vänner och familj. Men första paret tar jag:P

Kommentarer
Postat av: jeanette

Tihi, vet ju inte om du menade mig eller någon annan i detta hus :D men trevligt att snackas vid iaf!

kram

2010-01-08 @ 21:56:17
Postat av: Vendela

Gokväll systerdotter :-) Hoppas du har en lika mysig lördagskväll :-)



Vet du vad - lyssnade på Inflames-videon Come clarity som du har på bloggen - och jag tror att jag blivit ett fan av dem jag också :P Den låten är iaf grymt bra - tycker T också för den delen ;-)Ska lyssna på fler låtar av dem.



Kram kram /moster

2010-01-09 @ 22:10:48
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0