Mina problem är inget i jämförelse med dina

Hade en rejält tung dag och kväll igår, som totalt rensade min energi. Kom hem och pratade med Jessica som jag absolut inte skulle pratat med, för jag kände mig inte alls så glad och trevlig som jag borde vara.

Arbetsdagen var jobbig, jag hade en abstinens på både snus och dessutom en person i mina tankar som tog mycket energi. På eftermiddagen tänkte jag att jag skulle sy några gardiner till personalrummet. Vi har snackat om att vi måste få upp några gardiner till fönstren mot ett rum, så att det inte ska vara sådan insyn dit vid raster. Det bar sig inte bättre än att det sket sig med de där gardinerna, det ville inte bli bra och så var de resterande två timmarna förstörda.

Kvällen igår vände när jag pratade med min vän Sanna, som ringde och frågade mig hur jag mådde. Jag svarade att det var "åt helvete, men skitsamma hur mår du då?" Varpå jag får reda på att hon förlorat sin farmor under helgen. Där gick luften ur mig, snacka om att jag fick mig en tankeställare. Alla negativa tankar kring allt som inte betyder något försvann.. Det enda jag kände var chock och nedtyngdhet för den sorg hon nu måste bära. De flesta tankarna har sedan dess gått till henne<3

Idag har min dag varit riktigt skön i jämförelse med måndag och tisdag. Onsdagen har förlutit som så att jag, efter avslutat arbete spenderat mitt liv i tvättstugan:P Har hunnit med lite träning också, men annars har det varit mycket spring i trappor.

Nu ska jag se klart en dokumentär på fyran. Sweet dreams! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0