Oönskad sovmorgon

Det fick jag idag, när jag vaknade upp klockan 08.35. Börjar jobba klockan 8.30 och det var jag som skulle låsa upp dagcenter när gruppen kommer klockan 8.45 i vanliga fall. Min arbetskompis var på sjukan för att ta prover, så jag hade dessutom tänkt gå på jobbet tidigare för att hinna ställa fram allt jobb till mina arbetstagare.
 
Så jag fick minst sagt stressigt, när jag dessutom var TVUNGEN att duscha innan jobbet. För jag luktade urk :P
Turligt nog så kom den första arbetstagaren först klockan 9, och de andra var sena (som jag). Så jag fick lite tid på mig att ställa i ordning, koka kaffe och prata lite med henne innan alla kom. Men dagen blev ändå flummigt stressig. Men jag och min arbetskompis Mari har varit likadana idag, födda i tvillingarnas tecken tillhör det att man är lite "om sig och kring sig" :D

Nu väntar städning. För min mamma kommer ikväll och ska visa mig hur man putsar fönster. För det tar mig nämligen flera timmar att bara putsa de fyra fönster jag har. Och ändå brukar de inte bli riktigt bra. Så nu tar jag tips från "städcoachen". Haha :) Och då hör det till att det är fint här när hon kommer, så jag åtminstone kan imponera med det! Så ikväll blir det ingen Core- gympa, som jag i vanligtvis går till på onsdagar. 

Just nu har jag Kent på full volym inför storstädningen. Så det piggar upp mina sinnen lite granna :)  

Hoppas alla som läser detta har en mer stressfri vardag än jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0