Isoleringscell nästa

Sjukt less nu. På mig, på dig, på allt. Mest på att vara en tråkig jäkla pessimist. Det är som att gå i cirklar.. hela jäkla tiden! Det värsta är att jag är så van att jag knappt vet hur man gör för att vara social nuförtiden. Ska dra ett tjockt täcke över mig.  

Och så börjar jag om från början. Vilken rolig helg det här kommer bli. Lugn och ro, kanske en extra joggingrunda innan kylan återvänder. Det är ju bra att jag gör samma sak som igår. Jätteskoj verkligen, kan inte tänka mig en mer spännande helg än detta. Skönt att vara för sig själv också, för det händer inte alltför ofta. Väldigt skönt med egen tid 24 timmar om dygnet ;)

Visst vore världen en skönare plats om vi alla ljög om hur saker och ting är? Skönt för alla runtomkring :P Jag personligen skulle dö om jag eller någon i min närhet var 100% ärliga hela tiden. Då skulle jag nog höra saker som jag förmodligen inte vill höra.

Hm? Nä men om jag skulle ta och smälta maten i 20 minuter till och sedan springa arslet av mig..




Kommentarer
Postat av: Vendela/moster

Nej men hallå där! Ingen bra dag idag? Men jag förstår dig att det blir långtråkigt. Du får snart ta och åka ner hit och hälsa på och spana in några snygga killar :P Eller hur? :-)



KRAM

2010-01-16 @ 18:52:57
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0