Life's a bitch and then you (or I) die

Eller som Mille, min vän Emmas kille brukar säga med glimten i ögat till mig: "Life's a bitch. You can die!"
Haha.. kom och tänka på det nu när Emmiz ringde. Var sjukt förbannad innan...

Har varit och käkat pizza ikväll hos morfar&morbror. Senare skulle pappa,morbror och jag se hockey: Djurgården mot Skellefteå AIK... Vad kan jag säga det var någon gång, efter att djurgården börjat riktigt spöa skiten ur mitt kära SAIK som jag tappade humöret lite. Förstod någon gång under tredje period att det inte skulle sluta lyckligt, så jag halvsprang till mack nr 1: My Way, för att köpa snus. Det var stängt.
I vanliga fall stänger mackarna här klockan 21, så jag skyndade vidare till OKQ8. Hade ca 5 minuter på mig när jag kom dit och såg mörkret i fönstren.... SKIIIIT! Jag som verkligen ville ha en snus just då. Har varit utan i två dygn, men då hade jag iaf starka halstabletter. De tog slut strax efter åtta på kvällen. Eftersom mackarna stängde vid åtta ikväll, vilket jag inte hade koll på så kunde jag inte ens få tag på halstabletter. SKITSAMHÄLLE!

Närmaste mack, som jag vet har öppet är Statoil i Vilhelmina. Det ligger 5 mil härifrån, skulle kört dit om jag inte lider av älgskräck sedan förra vinterns kollision:(

Dagens I-landsproblem: SAIK spelar dålig hockey just nu, jag har ont i magen, snusabstinens och riktigt bad hair day:P

Dagens pessimistmotto: Life's a bitch and I can die

Tröstätning: Har popcorn i skafferiet.. Tänker äta dem nu, trots att det eg. bara är tisdag och det går emot mina principer.. MEN.. Who gives a damn? Ska dessutom se klart Karate Kid på tv4film.. Kan det bli sämre ?:P



Kommentarer
Postat av: Moster

Men vad bra att du inte fick tag i någon snus :P

Du ska inte slänga pengar på sån äcklig skit, och hör nu vad moster säger!



Ha ha - nu tog jag i lite, men jag menar varje ord.



Gör som jag: ät halstabletter och tuggumi :-))



Kramar i massor!

2010-01-05 @ 22:27:23
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Roger

Du kan alltid trösta mig att det kan ha varit värre, kanske inte för din skull. När mitt ex skulle sluta snusa fick man vackert vara måltavla för alla charmiga humorsvängningar.. det var riktigt gulligt. :P

2010-01-06 @ 08:04:29
Postat av: jeanette

Erik kör ju bara med nikotinfri snus numera, annars hade vi sprungit ner med en dosa. haha! Såg ju din desperation på facebook :P

2010-01-06 @ 14:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0