2009/12/27

Igår var jag sjukt trött. Skulle se Da Vinci koden på svt. Har aldrig sett den förut och den var riktigt bra, men efter en stund började jag halka ner lite mer från ryggstödet på soffan och somnade.. Vaknade upp halv tre på natten, tvättade av mig, la mig i sängen och sov länge... Trots detta kände jag mig rätt slö i morse med, ont i huvudet och så. Tror man blivit sjuk av allt julkäk. Ikväll tänker jag minsann tvinga mig att träna lite.





Lite bilder från juldagen i Vilhelmina. Alla dessa underbara, glada, galna och helt fantastiskt fina människor. Slut på superlativ, men: You made my day/evening/night!  :)

Nu bär det av till Emmiz med familj.

Peace&Love<3

Kommentarer
Postat av: Rania

jo det är himla tråkigt :/

2009-12-28 @ 20:27:01
URL: http://raniaphoto.blogg.se/
Postat av: Vendela/moster

Varsågod - det var så lite så :-) Tänkte att du måste ju ha ett färskt foto på lillkusin :-))



Men så spännande med julklappar - skynda spara ihop en liten reskassa! Du är VARMT välkommen - det är du alltid och det vet du ju, eller hur? :-)



Förresten; kika in på bloggen min så får du se väskan jag köpte idag!



Kram

2009-12-28 @ 22:15:04
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0