Nedräkning har börjat


Sent igår kväll kollade jag min mail. Hade fått ett sådant från Stockholm Globe Arenas, som ville informera om att konserten/festivalen på  fredag börjar tidigare än planerat. Det  gav mig smått panik, så i morse fick jag ringa flyget jag ska åka med och boka om flygtiden. Annars fanns det en stor risk att jag skulle missa något av banden.

Vill absolut inte missa In flames. Blir även kul att se Dead by april m.fl. Men ska ärligt erkänna att jag känner mig smått nervös, resfeber- nerverna börjar sätta in. Fast som tur var lyckades jag få min flygbiljett ombokad till morgon istället för eftermiddag. Hade ännu mer tur när jag inte behövde betala några pengar för ombokningen :) Så nu har jag all tid i världen att stå och vänta på baggage etc. utan att behöva springa för att hinna med alla tåg, tunnelbanor och hotellincheckning innan konserten. Nu kanske jag t.o.m hinner göra mig lite konsertsnygg? :)

Så på fredag den 11/12 åker jag till Stockholm för att se några av mina största idoler- In flames, för första gången :D  Till min stackars mors förtret.. Har försökt förklara för henne att jag är en stor flicka nu, jag kan själv! Jag är inte fyra år :P Helst hade hon velat leja en bodyguard som följer mig överallt tror jag ;) Fast jag vet att hon bara menar väl!

Annars idag har jag jobbat, tränat, vilat, läst Amelia och glott på tv. Margot har även hjälpt mig med fortsättningen på min stickning. Mycket spännande :)


Kommentarer
Postat av: Moster

Å får du se Dead by April också avis



Tänkte ringa dig någon kväll, men om jag inte hinner så får du ta hand om dig i storstan :-)



Kram kram

2009-12-08 @ 22:53:44
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0