Översocial

Idag var jag sååå rastlös.  Hela dagen och eftermiddagen, kände mig så ensam.
Gick ner till morsan och farsan vid tre för att jag var så sugen på köttbullar. Sedan drack jag kaffe vid fem och gick hem till mig.

När jag klev innanför dörren så kände jag bara att denna kväll kommer bli så sjukt tråkig, ensamt och trist. Så jag sa något i stil med: "Gud varför har du glömt mig och gjort mig så ensam?". Var faktiskt rätt frustrerad:P I nästan samma stund jag sa de orden så ringde Sanna. Hon hade slutat jobba och ville umgås. Jag blev så glad att jag studsade av lycka och kvällen var räddad. Så vi lyssnade på musik, planerade nyår och hade mysigt. Helt plötsligt ringde Mickis. Så då kom hon och hälsade på med karln sin. Hon var så söt med sin bebismage<3
  Och det var så skoj att se henne igen. Blir inte så ofta när hon bor så långt bort.

När de skulle hem, passade jag på att lifta ut till Näset och umgicks med Emma, Mille och Frelle. Tycker det är så skoj att ha mina älskade vänner runtomkring mig :)



Emmiz med Nova & bebis i magen  T.H: Jimmy & Mickis med bebis i magen <3. Längtar så tills jag får se de små  bebisarna i mina vänners famnar. Och tills jag får hålla dom i min famn såklart, mys :)

Nu ska jag bränna ner lite partymusik inför nyår:)


Kommentarer
Postat av: Moster

Snacka om att du blev bönhörd då! :P Det blev ju en väldans trevlig kväll istället :-)



Vad ska du göra på nyårsafton då?



Kram

2009-12-29 @ 13:04:12
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0