Om du bara visste...

Vem är jag för dig?
Är jag bara en helt vanlig tjej?
Kan inte få mina känslor att ge vika
Inbillade mig ett tag att vi kände lika
Ska man försöka glömma?
Det jag känner är svårt att gömma
Att du kan komma att såra mig är svårt att förstå
Brukar Alltid hinna gå
Varför är det inte lätt?
Vi känner nog inte på samma sätt...
Önskar bara att vi kunde ge det en chans
Allt kan inte gå som en dans..
Vet inte om jag vill veta
Men du kanske tycker jag ska fortsätta leta?
Eller tänker du på mig
Så som jag tänker på dig?
Det är nog dumt att säga detta nu
Men av alla killar, i mina tankar finns bara Du


(Så nu vet du det... Om du nu fattar & läser det här dvs :) SPRING medans du kan! :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0