Dagen idag(nedräkning&singeltänk)

Nu äre snart bara två dagar kvar tills jag lämnar norrland för att åka iväg till min kära moster. Och jag skulle kunna studsa av lycka att det är såå snart! :)

På jobbet idag kom det en ny kille med förrådsbeställningen som vi gör till dagcenter och gruppbostäderna. En ung kille kanske ska tilläggas. Självklart tyckte min arbetskamrat att jag skulle möta upp honom och skriva under beställningen. Hon är rolig hon. Men det skulle ju vara ett originellt sätt att träffa nån på :)
Han var rätt söt med sina tatueringar och sin charm, MEN han hade några konstiga polisonger som jag inte riktigt diggade.. Hehe, Ja klart man får va kräsen! särskilt när man inte känner människan. För en sak är säker.. En kille kan vara hur snygg som helst men har han inget annat intressant över sig, så kan det kvitta. Det viktigaste i slutändan är att man kan prata med varandra, att det finns en kemi, liknande intressen och sen får han inte vara för mesig.=P
 Han ska gärna kunna käfta emot i diskussioner (ha en egen åsikt).. Fast han får inte va för kaxig heller, utan under den kaxiga ytan kan han gärna ha en mjukare sida också. .. . Sen gör det ju självklart inget om man har liknande humor.. Inte lite krav va? Kanske är därför jag hellre är singel. Finns väl ingen som man kan klicka med på detta sätt. Eller? :)

Arbetstagarna på dagcenter är ju bara för söta. En tjej t.ex. säger alltid att hon tycker att jag ska skaffa mig en kille.
Jag brukar svara henne att någon sån vill jag inte ha och vad ska man med karlar till? Då brukar hon svara: Ja, men någon som kan städa, laga mat och diska åt mig. Hehe... Ja, det vore ju inte helt fel med en kille som verkligen gjorde det iofs=P Så idag kom vi fram till att jag nog kan behöva fler än bara en. En för varje hushållsyssla alltså :)


Nä nu måste jag tvätta lite kläder så jag har till på fredag när jag far till e-tuna. Hm, kanske ska skaffa en kille (läs slav) som kan tvätta åt mig, så jag slipper? Hehe..

Kommentarer
Postat av: Moster

Ja jäklar - om två dygn sitter ni väl på bussen?



Ska bli så roligt att träffa er :-)

2009-01-21 @ 18:55:30
Postat av: Andrea

Jo precis. I miss u moster :)

2009-01-21 @ 22:54:13
URL: http://livetenligtdregan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0