I'm a Double nature

Har fått en liten uppmaning att berätta vem jag är. Ibland tror jag inte att jag vet det själv. =P

Andrea heter jag iallafall. Jag blir 22 till sommaren och bor på ett pytte ställe i Lappland. Här arbetar jag som undersköterska på ett Dagcenter för utvecklingsstörda/ handikappade. Som person är jag både ensamvarg och extremt social. Jag är glad, lätt sportig och flummig. Och så tänker och funderar jag mycket på det mesta. Det har jag fått höra hela min uppväxt: "Andrea du tänker för mycket!" (Men sån är jag! Och jag kommer aldrig ändra mig på den punkten).

På fritiden åker jag ofta ut till min vän Emma och hennes familj och umgås. Nån gång om sänder sätter jag mig i bilen och åker till Tärnaby eller Umeå där mina kära vänner Sandra och Jessica bor. Funderar på att dra ner till Malmö för att hälsa på en annan nära vän som flyttat härifrån.. Tycker om att fara runt lite, men hemma är ändå alltid HÄR.

Intressen: Träning (aerobics, joggning, min motionscykel), skriva dikter, se film, umgås med nära och kära och ibland blir det även nåt party :-) 

Och sen.. ÄLSKAR jag musik (gärna rock, metal, Kent (de kan inte placeras i ett fack) och R&B).  Gillar däremot INTE dansband. Men kan förmodligen varje sång ändå i och med att jag jobbar på ett ställe där P4 står på hela tiden :-) Tycker att det är fantastiskt att få komma hem och kunna spela MIN  musik och studsa runt i lägenheten eller sjunga till texthäftet utan att någon ser, hör, eller klagar. Kan verka knepigt, men så kan jag spendera flera kvällar helt själv. :-)

Som sagt, studsa runt i lägenheten.. Så där knäpp kan jag bli av musik. Rebecca hade superskoj och Jag ser ut som att jag har en peruk som håller på att trilla av =P

Hm.. vad mer kan jag säga? Om Ni tycker ni fått en dålig beskrivning av vem jag är, så får ni fråga. I grund och botten tycker jag det är roligare att fokusera på andra än mig själv. Eller kanske är jag en gnutta Ego åxå  :-)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, ja jäklar där kom jag med på ett hörn :)

2009-01-15 @ 21:28:17
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0