Ja jäklar va fort det kan gå..

Skulle ju bara Gå, men det slutade med att jag sprang... Kände direkt när jag gick ut, att det inte skulle gå att bara Gå.. Så jag började springa, och jag sprang jättefort. Sen fick jag en impuls att gå in och hälsa på mor och far och lille Bamse. Sedan både sprang och gick jag hem.. När jag sista sträckan sprang, så kände jag att jag hade såå mycket energi att jag såg framför mig en boxningssäck som jag kunde slå och sparka på när jag kom hem.. :)

Fattar banne mig inte vars energin kommer ifrån, för ca en månad sen var jag så trött att jag hade svårt att kliva upp ur sängen på morgonen.. Å nu kan jag kliva upp 2 timmar innan jag börjar jobba bara för att göra typ banan/äppel gröt el. nåt annat och sitta och mysa extra länge innan jag börjar jobba. Hur är det möjligt? :) Men jag klagar inte!


Kommentarer
Postat av: Emma

Frelle & jag tyckte det skulle vara roligt om vi hann träffas innan du for? Ta en kortspelskväll trots att du bara är åskådare :P



Vi ska ha Novas kalas på lördag istället för hon är ännu inte pigg. Men du far väl på fredag? Kanske kan du då komma förbi en snabbis imorgon? Vi får ringas! Puss o kram

2009-01-21 @ 09:00:09
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0