Moster du rockar!

Moster du är en klippa. Tänker på alla gånger från att jag var liten, som jag kunde vända mig till dig. Du var ofta den coolaste vuxna människa jag kände. Förutom brorsan, ni delade första plats i vissa avseenden. Men när allt kommer omkring kunde jag snacka med dig om allt. PRECIS ALLT!

Även riktigt pinsamma grejor, det fanns inget min moster inte kunde lyssna på och ge råd om. Fanns inget hon höjde på ögonbrynen för. Igår när jag såg grammis och pratade med henne på msn så upptäckte jag att hon hade mycket coolare musiksmak än vad jag trodde. Och moster för mig blir du aldrig någon "gammkäring", I promise!
Snart kommer jag ner till er, bara jag blir frisk så jag kan skicka iväg ledighetsansökan. E-tuna here I come! (Bara två veckor kvar jue)

VI  (Moster, kusin och jag på parken zoo i våras)


Kommentarer
Postat av: Moster

Men åå vad fint du skriver om mig - blir nästan rörd ju! Ja, du vet ju att du kan prata om ALLT med mig :-)



Kramis /Rock-moster :-D

2009-01-08 @ 13:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0