What goes up, must come down

Så sant som det är sagt. Mår så fruktansvärt bra nu, att jag förstår att snart vänder det.. Kanske låter knepigt men när jag mår övernaturligt bra, så funderar jag vad som är fel med mig? Jag får sån energi och går upp så mycket i varv.. Att när jag kommer hem och "landar" så blir jag trött och slut..  Och sen fick jag ett brev som fick mina känslor att slå runt ordentligt i huvudet.. Vet inte om jag ska vara glad eller ledsen. Det undgår mitt förstånd, men orolig är jag... Så Ni som vet. Om jag är extra knepig beror det på "brevet".

Har man varit uppe i det blå, så ramlar jag efter ett tag ner i asfalten.. Jag är lite känslosam nu, vet inte vad det beror på. Hormoner? =P

Ikväll (&just nu): Tvättar, ser let's dance, kollat in  kameran (fattar nada om minneskortet, vadå måste ha 10GB?. (Trodde att det inte behövdes mer än 2GB).

Btw: Jag röstade på Elisabeth Höglund ikväll, och jag blev brydd själv.

Ta hand om er! PEACE&LOVE :-) /dregis


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag röstade på Blondinbellan :)



.. Men Laila-4-ever är min favorit. Kisses :*

2009-01-16 @ 23:25:22
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/
Postat av: mickis

okej :) ska se om den finns som ljudbok på nätet :P

2009-01-17 @ 01:07:11
URL: http://mikaeyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0