Måndagsbak och Fotbollsgala

Ikväll har jag bakat kesobröd. Och denna andra gång jag gjorde det, blev det riktigt bra. Förra gången blev den kraftigt bränd på undersidan :S

 
Som ni kanske ser fattas det en bit av ena brödet:P Den biten var supergod :)

Förutom att blogga, så kollar jag även på Fotbollsgalan på tv4. Har aldrig haft något särskilt intresse för fotboll, men jag gillar underhållningen med denna gala. Humorn och framförallt musiken - Längar tills Kent ska spela:)

Som sagt så är jag inte särskilt intresserad av fotboll, men jag är intresserad av Zlatan. Haha:) Men det är faktiskt så att han är en fröjd för ögat, både på plan och utanför. Och jag vet att han är upptagen, men titta och dregla får man väl göra ändå? :P 

Ha en fin kväll! :)


Kommentarer
Postat av: Moster

Vad duktig du är som bakar :-) Hembakat bröd är ju så mkt godare än köpt.



Å nej. Missade jag Kent?? Vilka låtar spelade de??



Filmen var jättebra förresten!!



Kram o godnatt

2009-11-09 @ 23:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0