Det är mörkt och trist

Och ingen snö ligger längre kvar på marken. Det ger mig lite deppkänslor. Men något positivt är att i morse när jag var ute på min powerwalk, så började solen lysa och den is som fanns glimrade som små diamanter på marken. Det var vackert:) Idag har jag firat min mor som fyller år på måndag, men hade kalas idag. Det var trevligt med lite tårta och sedan spelade mina brorsdöttrar och jag på min orgel. Det lät väl sisådär när småtrollen spelade. Men det var så sött :) Efter en stund avbröt jag dock deras repertoar med "Ska vi se en film?"Och svaret blev "JA!" Så jag slog igång Törnrosa och mös i soffan med dem.

 



Faster är så stolt över dessa supergoa töser:) Denna bild var dock från Alicias 5-årskalas.

Ikväll sitter jag, med mig själv, framför teven och ser Körslaget och har svept in mig i värmekudden. Riktigt varmt& Gosigt :) Jag har dessutom passat på att shoppa lite i höstmörkret.




Inhandlat på H&M Väntan blir dock lååång, då jag inte får varorna förens v.48. Hoppas bara att det är värt väntan och att jag passar i kläderna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0