Inlåst/Mammas pojkar

Snacka om kontraster på Tv4:s programtablå. Blir så less på sådana ytliga program som "Mammas pojkar", hemska tider.. Hur tänkte dom? Kopiera av ett amerikansk program rakt av och inte ens försöka göra det på ett annorlunda vis. Och en massa människor som bara vill bli uppmärksammade.

Men så har vi "Inlåst". Dokumentärserien om unga, kriminella som får prova på att bo i fängelse med f.d. kriminella och dessutom träffa brottsoffer och höra deras berättelse. Hoppas bara att det leder till en förändring för dessa unga killar. Att de inte bara glömmer dessa erfarenheter när de kommer ut.

Annars idag har jag bara jobbat, tränat och just ja. Handlat presenter inför helgen. Då blir det kalas. Först på lördag ska jag fira min brors sambo Sandra och sedan åker jag till Åsele över helgen. Ska dricka vin med Jessica och hennes syster m. vänner och bara mysa i höst/vinter rusket :) Ser framemot det jättemycket!

Nu ska jag kolla på vinterskor. Måste köpa det så jag inte faller omkull på nån isfläck.. Känns lite farligt att gå med de skor jag har nu :) Förra året föll jag mitt i vägen med dem och en spark som nästan klippte av mig lillfingret.. Vill inte uppleva det igen:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0