Minns inte senast jag hade så kul..

...Som jag haft denna helg. Det var välbehövligt att åka till Åsele och umgås med Jessica & hennes familj. Har inte skrattat så mycket på lång tid :) Särskilt när Jessica tog min telefon i från mig och ringde upp en tjej på min kontaktlista, höll på att bli tokig. Men i efterhand var det riktigt komiskt :P Det var en rolig, mysig, trevlig fest hos Pernilla (Jessicas syster) som fyllde år. Det bjöds på smörgåstårta, vin, mintuu, likör, ouzo. En salig blandning:P  Å självklart försökte Jessica hela tiden fylla på mitt glas :) Fast jag höll mig ganska lugn, tror hon åkte dit på det själv dock=P Vi gick hem ganska tidigt klockan halv 12. Men glada, trötta och nöjda :)


T.V : Två superfina systrar: Jessica&Pernilla, Mitten: Jag&Jessica, T.H: Pernillas supergoda smörgåstårta

T.V: Fick en ny vän: Alva, som inte lämnade min sida förens det var läggdax. Hon var så go' :)

Så jag hade en underbar helg med fina vänner, det blev lite tomt när jag kom hem dock. Detta måste vi göra om igen nån gång:)

Sedan jag kom hem har jag städat lite, hälsat på min familj och kollat på Ensam mamma söker. Denna helg behövde jag verkligen för att bli riktigt pigg och glad igen :) Tack Jessica för att du bjöd dit mig på din syrras födelsedagskalas och allt! All my love to you <3


Kommentarer
Postat av: Dregan

Oops.. Bilderna hamnade inte på samma nivå som de gjorde när jag skrev inlägget. Därav den knepiga undertexten.. Men tror ni kan lista ut vad jag menar iaf :P

Många kramar till er som läser!

2009-10-11 @ 21:01:50
URL: http://livetenligtdregan.blogg.se/
Postat av: pernilla

Hej!

Ja det verkligen kul i helgen!...

Du är så välkommen hit även om ingen fyller år också..om du bara vill umgås och dricka en kopp kaffe..Kram Pernilla m fam

2009-10-12 @ 13:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0