Onsdag (på riktigt)

Har kommit på lite bättre köl idag. Nu vet jag iallafall att det är oktober och att denna dag heter onsdag:) Grattis till mig!

Idag har jag sprungit runt på jobbet, fixat och trixat med saker. Var så igång på jobbet att jag tillslut missade att jag skulle sluta jobba. Blev kvar en timme för länge.. Var döslut när jag kom därifrån, men lyckades ändå masa mig iväg till Core-gympan :) Kände mig lite piggare efteråt, så jag lagade mat, sprang upp på affären för att köpa en liten ask choklad till min arbetskompis. Hon har varit sjuk i en månad och kommer tillbaka på jobbet i morrn. Så jag ville ge henne en motvikt till värktabletterna hon stoppar i sig. Sedan sprang jag vidare ner till my way för att lämna tillbaks filmen från igår...

Den var inte så bra som jag hoppats på. Julia Roberts tillhör annars en av mina favvoskådisar. Hon brukar alltid vara med i bra filmer.

Nu väntar jag på att min favvoserie ska börja samtidigt som jag kollar på bonde söker fru. Det är nog den charmigaste dejting serien på teve :) Men gud vad jag lämgtar tills nästa avsnitt av True blood.. Synd bara att de flyttat fram tiden med fem hela minuter! Hur ska jag stå ut???

Kommentarer
Postat av: Vendela

Ha ha ha - jadu Andrea, vem har kidnappat din moster? Förstår att du blir orolig när jag, datanörden nr 1 inte HINNER läsa bloggar etc skratt - men jag lovar, du behöver inte vara orolig. Detta är nog högst tillfälligt, snart sitter jag med näsan vid skärmen igen skratt



Gud vad jag saknar dig! Tänk om du bodde närmare så du kunde komma förbi och hälsa på lite titt som tätt :-)



KRAM

2009-10-14 @ 22:40:00
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Anonym

KOLLA IN DETTA INLÄGGET --> http://ceciliesjostrand.blogg.se/2009/october/smygreklam.html DU KOMMER INTE (!!!!) ÅNGRA DIG! ♥

2009-10-14 @ 23:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0