Sick and tired

Är så trött och less. Har jobbat själv idag, p.g.a personalbrist och för att vi inte får ta in vikarier. Därför om någon på mitt jobb blir sjuk och någon är ledig, måste vi ha dagcenter stängt. Inget jobb för brukarna, men jag måste ju självklart vara på jobbet som vanligt ändå fast ingen är där.

Och det suuuuuuger! 

Tur det är över och att i morgon fredag kommer arbetstagarna och två av mina arbetskompisar. Har saknat dem så! Har varit så tyst, stort och ensamt på jobbet idag. Har iofs fått sitta i lugn och ro och kämpa med att få till gardiner till personalrummet. Och det är inget jag är bra på, så då är det skönt att få testa i sin egen takt och försöka få till det utan att någon kommer och stör. Min enda kontakt med människor idag, var Svenska tälts arbetare som kom med jobb åt oss. Så i morrn finns det lite att göra utöver alla hjärtans pysslet vi hade tänkt ha.


Ikväll ser jag framemot att träff lite folk att svettas med på aerobicsen :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0