Joggning&varmchoklad

Kvällens titel är en bra summering av min kväll.
Var ute på en snabb runda ikväll vid 20.00, fick utlopp för mycket överskottsenergi. Och det funkar bra mot min snusångest. Det lindrar att träna och sticka sockar också. Kom på att det också är nåt jag hunnit med, vid sidan av teve och internet förstås:P

Gjorde varm choklad för en stund sen av mjölk+ några bitar blockchoklad och toppade med grädde. MUMS vad sött och gott. Snacka om att vara jätte onyttig efter att ha varit nyttig.. hm? Gott vare iaf:P



Nu ska jag se klart Medium och sedan sussa:) Sweet dreams !


Kommentarer
Postat av: Vendela

mmm lät gott! Tänk inte på att det är onyttigt - kom ihåg att själen ska ha sitt också :-)



Förresten..tycker jag känner igen koppen/muggen - du har händelsevis inte fått den i present av mig för några år sedan?



Kram kram /moster



2010-01-12 @ 10:33:53
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0