Skynda att fynda:)

Är en sådan person som aldrig klarar av att göra rea kap. Lyckas alltid bara tycka om sakerna som INTE är på rea:S Men i eftermiddag var jag på biblioteket och shoppade tre böcker för det oslagbara priset 6 kr:D Slå det fyndet om ni kan!



Dagens negativa sida var att jag var tvungen att ta "farväl" av Sanna. Som snart åker tillbaks till Götet. Eller farväl är ju defintivt att ta i. Det är snarare på återseende, men ordet farväl fick sätta ord på hur jobbigt jag tycker det är. Att inte veta säkert när jag får se hennes glada ansikte igen:( När ses vi igen min vän?
Love you<3

Btw: Jag måste bara få tacka för de 2 kommentarer jag fick utav 33 som var in på min blogg igår och läste mitt inlägg. Kan inte för mitt liv förstå varför de 31 som inte lämnade en kommentar inte vågade? Jag har aldrig bitit någon förut.. Iallafall ingen som inte ville bli biten av mig:P

Nu är det dags att laga lite middag. Sköt om er!

Peace&Love to everyone <3

Kommentarer
Postat av: Vendela

Hi hi - ja tänk om man visste varför det är så få som vågar sig på en sketen liten kommentar? Helt otroligt vilka "smygfisar" som smyger runt i våra bloggar ha ha



Tråkigt att du har din vän så långt borta! Finns väl inget värre än att ta farväl...



Kram på dig! /moster

2010-01-04 @ 17:16:54
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: jeanette vallin

Jag är allmänt dålig på att kommentera, men ska bli bättre ;) Minns när jag hade bloggen öppen, kommentarerna var ju det roligaste :) Btw så får du komma upp på fika någon gång om du känner dig sådär ensam :) fast kan inte lova att vi har fika hemma om det blir ett oförberett besök :P haha.

kram

2010-01-05 @ 00:40:05
Postat av: Roger

Heyhey, jag kommenterade ju faktiskt på facebook ;F



Nu har jag iof inte läst det du skrivit först idag, men ändå. Blev lite nyfiken på boken om Rock. Enlighten me?

2010-01-05 @ 12:09:36
Postat av: Andrea

Jeanette: Du vågade ju iaf kommentera det som endast du & Nina kommenterade på utav 33 styckna:)

Kommer gärna och fikar någon gång, men då hör jag av mig först. Btw: Du är välkommen till mig någon gång med. Har faktiskt tänkt annars att vi borde ha någon grannfest någon gång:P



Roger: Boken om Rock. Heter: "Rock, The Rough guide". Är en gammal bok, skriven 1999. Är som ett uppslagsverk på olika rockband. 1138 sidor tjock. Riktigt kul att slå upp och läsa biografier och skivtips. Dock är det ju bara begränsat från att banden startade sin karriär t.o.m 1999 då boken skrevs. Den är skriven på engelska. Ett minus In flames finns inte med:P Annars jätteintressant:)



Tack för att ni läser min blogg! Sköt om er.

2010-01-05 @ 22:17:54
URL: http://livetenligtdregan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0