Vardag

usch vad trött jag är:( Var tvungen att vända tillbaks på dygnet i morse för att jag skulle börja jobba. För att vara säker på att jag inte bara skulle slå av alarmet på mobilen, skrev jag en påminnelse som löd: "Jobbet kallar" :P

Har stängt av alarmet utan att vara medveten om det flera dagar i rad, medan jag var ledig. Kom i allafall upp i morse, men huvvaligen vad kallt det var ute. Till och med min näsa frös. -32 när jag gick vid 8.00.

Men det var skönt att komma tillbaks på jobbet på ett vis. Träffa de goa och glada brukarna/arbetskamraterna:)

På rasten tog jag en liten powernap. Inte lätt att kliva upp på morgonen för mig, som varit vaken till 5 på morgonen hela julsemestern :P Igår lyckades jag tvinga mig själv att släcka vid 01.15. Älskar natten, hatar morgonen.

På väg hem från jobbet klockan 15.30 tittade jag upp mot himlen och förundrades över att det var såå ljust. Inte becksvart som det varit redan 14.30 tidigare.. När började vi gå mot ljusare tider?
Längtar bara efter att åka och köra lite skoter till stugan vid bellviksjön innan det blir vår och sommar.

Nu orkar jag inte skriva mer:P Hoppas alla haft en bra måndag, nej whoops torsdag menar jag. Inte lätt när man börjar jobba en torsdag haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0