Rubbade cirklar :)

Mitt liv har varit ganska hektiskt ett tag på den privata fronten. Jag har funnit någon de senaste veckorna som gör mitt liv till en bättre plats. En person som utmanar mig att tänka i nya banor, som får mig skratta tills jag kiknar och som får mig att må bättre än jag trodde var möjligt. Som jag t.o.m tycker om när han irriterar mig som mest :) Och det är vackert och skrämmande på samma gång. För i och med det jag fått, inser jag att jag har mer att förlora än förut. Med lycka kommer sårbarhet.

Jag är otroligt glad, men vågar sällan säga det högt. För tänk om allting försvinner i morgon? Jag trodde aldrig att jag skulle få känna såhär igen, att jag skulle må så fantastisk bra. Att jag skulle vakna upp till ett ansikte, jag aldrig vill somna ifrån.. Någon som säger sig tycka om mina egenheter och som vill vara med MIG (?) Men så stod han där och rubbade mina cirklar.

Det är anledningen till min frånvaro från bloggvärlden. Har helt enkelt inte haft tid över. Men facebook hinner jag oftast med. I övrigt när jag är ensam försöker jag avlägga tid till mitt vanliga beteende: Träning, stickning och tv.

IKVÄLL: Börjar true blood. Som jag längtat!


Kommentarer
Postat av: Moster

Om du bara visste HUR glad jag är för din skull Andrea! Att veta att du är glad och mår bra igen gör faktiskt mig glad också. Du är så värd det!



..och klart du vågar säga högt att du är glad. Ingen endaste människa är garanterad lycka för evigt, det kan alltid gå i kras på ett eller annat sätt och det är väl därför vi måste lära oss att LEVA I NUET :-)



Kramar i massor! /Moster

2010-03-03 @ 22:01:31
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Sandra B

Va trevligt vännen! Hoppas du kan avlägg lite tid för mig också så ja få höra alla underbara detaljer =) Kram

2010-03-05 @ 19:48:34
Postat av: Nina

Wow, vilket roligt inlägg. Blev riktigt glad då jag läste det. Även fast jag inte känner dig och vi umgås ju inte. Men oj va glad jag blir ändå :) Älskar när andra människor hittar lycka och kärlek. Kanske man ska bli vän med dig på facebook så man blir mer uppdaterad om lyckan ;) Många kramar!

2010-03-08 @ 08:54:34
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag är så glad för dig vännen, det förtjänar du om någon! kram

2010-03-12 @ 11:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0