Ärlighet varar längst :P

Något som är väldigt vanligt på mitt jobb är att alltid få höra sanningen. Dagens två sanningar : "Andrea, vad har du i pannan? Svar: "Jag har fått finnar". "Ja, jag ser det de har typ växt ihop".

Nästa sanning: "Vad du är röd i ansiktet". Mitt svar: "Ja, jag vet".

Jag har börjat få hudproblem. Igen, större delen av min uppväxt har jag haft felfri hud. Nästintill perfekt, men efter att ha lagt av med p-piller, efter fem års användning fick jag massor av finnar. Sedan fick jag en salva utskriven av läkaren mot acnen. Trodde jag hade besegrat det, fram tills det dök upp igen för några dagar sedan. Så igår gick jag och tog ut en ny salvtub från apoteket och i morse vaknade jag upp med att större delen av mitt ansikte hade röda utslag.. Skittrist :(

Annars har jag bara tagit det lugnt ikväll, har varit så trött. Var hem till mamma och pappa en sväng med bilen, och hämtade vårjackorna. Mamma provkörde bilen, hade rätt roligt åt henne. Hon hade sådana problem med kopplingen..

Ja så var min onsdag. Det enda som återstår är Grey's anatomy och läggdags :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja vi har upplevt denna LYCKA & ska uppleva den IGEN. :)



Duu, skippa aerobicsen imorgon & hänka på bingo istället. Du kan lika väl kuta några kilometer på byn innan bingon :)



Puss älsk!

2009-04-22 @ 22:31:45
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0