I'm back on track

Håller på att komma i form.. IGEN :P
Det svåraste är inte att komma i form, utan att hålla formen när man väl kommit till sitt slutmål.

Denna påsk har inte behandlat mig särskilt bra, t.o.m mina för stora byxor, är nu för tighta.

Men ikväll har jag tagit mina första steg mot mitt bättre jag. Tog på mig running-skorna och for ut och powerwalkade. Om några veckor ska jag nog ha fått upp konditionen så jag kan springa igen. Sedan gäller det bara att påminna mig om att aldrig någonsin sluta springa.

Längtar tills i morgon då börjar gympan igen. och på torsdag är det aerobics. :)

Btw i lördags fick jag hem min blåa pärla (bil) så till helgen ska jag och pappsen byta från vinterdäck till sommardäck med aluminium fälgar, då ska den plåtas. Och OM min kamera vill samarbeta med mig, hamnar en bild här på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0