Lite shopping har det hunnits med också

När man endast är 1.67 cm över havet kan man behöva lite extra höjd.
Har köpt nya dojjor som ska anlända i slutet av april.

 Nice eller hur? :P Finns på Halens

Köpte även en klänning, ska visa lite ben i sommar. Har fått för mig att korta kjolar förlänger mina korta benstumpar.

 Fast min kommer att vara i svart. Och då hoppas jag även att jag har långt, svajande mörkt hår. Sparar för fullt just nu :)

Till sommaren, drömmer mycket om den just nu. Sommarbarn som jag är. Då ska jag ta på mig min svarta klänning, mina höga skor och sätta mig i min blå metallicfärgade Mazda 323 F och köra ner till E-tuna till min kära Moster m. familj :) Jag längtar! Snaaart sommar :D Can't wait!

Kommentarer
Postat av: Moster

He he - det lät bra det :-) Du vet att du alltid är så välkommen till oss :-)



Kram på dig!

2009-04-11 @ 21:28:09
Postat av: Moster

Men hördu - nu är jÇg lite less på se den där klänningen o skornÇ när jÇg loggÇr in ;-)



KrÇm

2009-04-16 @ 17:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0