Våra förlorade älsklingar









Gun kom och lade dessa vackra Huskey-valpar i min & Margots famn. Sedan tog hon tillbaka dem. Jag blev omedelbart förälskad i Mango. Så vad kan man säga är smått olycklig nu.. :(

Denna dag har jag tryckt i mig allt påskgodis man kan tänka sig, mår riktigt illa om jag ska vara helt ärlig. Ikväll blir det en slapp kväll framför teven. Och det blir nog inge mer godis för mig denna helg. Blir förmodligen illamående bara av att se en godispåse :)

I morrn ska jag till Stenbacka och mysa med Morfar och resten av familjen, sen måste jag ta mig i kragen och träna. Kanske går lite lättare när magen inte är full av godis.. :)



Kommentarer
Postat av: Moster

Olivia hälsar att hon vill ha en av de där hundvalparna ;-) - men hennes mor håller inte riktigt med :p



KRAM

2009-04-10 @ 11:27:00
Postat av: Eva

Det finns inget underbarare än huskyvalpar! Supersöta när dom är små och underbart vackra när dom blir stor. Vi sålde våra för ett tag sedan och jag saknar dom varje dag.

2009-04-10 @ 19:50:33
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Linda

Ah, kalla mig dum men jag förstår inte riktigt, dog dom eller vad hände?

2009-05-31 @ 11:22:21
URL: http://lertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0