Week-end

Idag vare söndag, å jag har insett vad otroligt dålig jag är på att skriva nåt på min blogg nu för tiden.

Hur som haver så har min helg varit såhär:

Fredag: Vansinnigt lugn, tills jag väcktes av Emma och hennes arbetskompisar strax efter ett på natten, de ville bara låna toan.. Jag gömde mig under täcket, medan emma vallade ut dem igen. Jag var inte så social just då, men det var galet roligt i efterhand :)

Lördag: jag &emmiz drog till ö-sund och vandrade runt i affärer i det superfina vårvädret :) Jag gillar att ta en heldag med emmis nu och då. Hon är min själsfrände, just nu iaf finns det ingen som känner eller förstår mig bättre än hon.

Söndag: Jag drog ut på en joggingrunda. Gick rätt bra, förutom att jag fick vansinnigt ont i mina fötter och ben redan efter någon meter. Förmodligen p.g.a att mina skor är för gamla. Ser verkligen framemot att köpa nya löparskor i morrn :)

Förutom det har jag och pappa bytt däck på min bil. Så nu har min fina bil nya vackra däck med fälgar till :) har inte hunnit ta en bild än. Men det kommer väl förmodligen.. :P

Hursomhaver ha en god natt! :)

Kommentarer
Postat av: Moster

Ja, du måste slänga upp en bild på pärlan din här på bloggen :-)



Kram

2009-04-27 @ 09:44:16
Postat av: Sandra B

Ja, man börjar jhu vilja se pärlan din nu =)

2009-04-27 @ 13:22:29
Postat av: sara

Hej Andrea, är allt bra?



Vad vare för kamera som du köpte nu sist? Är du nöjd med den?



Jag funderar på att köpa en ny kamera, men vet inte riktigt vad.



Ha det bra!

Kram

2009-04-29 @ 10:56:07
URL: http://legitimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0