1 december

Första dagen på julmånaden:) Idag har jag flängt runt som en galning mellan jobb, frisör, träning & KÖK :P Ibland känns det som att allt jag gör är att laga mat och diska. Nu ikväll efter träningen har jag bakat pepparkaksmuffins och tittat lite på tv. Just nu ser jag en jättebra film som heter "Traffic" på svt1. Har sett den förut och kan varmt rekommendera den för de som inte sett den förut. Det var allt jag ville tala om idag. (När jag får någon att bjuda på pepparkaksmuffinsen ska jag lägga ut bilder på dem. Ska nämligen vara glasyr ovanpå. Vet inte om det är lyckat att lägga på glasyr när man ska frysa in bakverken?)

Kommentarer
Postat av: Moster

Men jädrans vad du bakar :-) Hade jag bott i närheten hade jag kommit och våldgästat dig, för att inte tala om ditt lilla kakmonster till kusin ;-)



Natti natti

2009-12-01 @ 23:14:24
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0