Fryser ihjäl

Här sitter jag i min lägenhet. Det är 23 grader och jag bor i en etta på 42 kvm (tror jag, är inte så bra på siffror :P )

Och jag fryser ihjäl! Skulle nog frysa om det var 30 grader också. Verkar som jag fryser hela tiden nuförtiden och nej jag har inte feber! Det är nåt som är galet med min kroppstemp/blodcirkulation. Och ändå har jag varit ute och gått och sitter ihopkurad i en filt och värmekudde :S

Men, men. Försöker hålla humöret uppe med Hollywoodfruar och sen har jag öppnat mitt facebook-konto igen:) Tänkte att jag skulle göra ett försök att bli en lite mer social människa. Haha, hur nu det ska gå till. Ensamvarg som man är:)

Hoppas alla som läser är varmare i själen än jag känner mig just nu:P

Kommentarer
Postat av: Vendela

Då ska du känna hur kallt det är här - knappt det orkar upp till 20 grader nu när det är kallt ute! T o m JAG fryser, kan du tänka dig?? :-)



Hoppas allt är bra annars? Saknar dig!



kram /moster

2009-12-21 @ 22:59:38
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Rania

Åh tackar! Kul att du gillar dem! :3 Ja jobba inom detta hade verkligen varit underbart

2009-12-22 @ 23:13:53
URL: http://raniaphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack!

2009-12-22 @ 23:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0