Inför julen

Har varit ledig idag. Kommer vara ledig ända fram till den 7/1. Jag sov länge i morse och sedan begav jag mig till morsan och farsan och käkade nygriljerad julskinka. Supergott! Min kära mamma gjorde en liten skinka till mig  som jag tog hem + en tunnbrödspaket <3

I övrigt är jag förkyld. Snuvig och slemmig. Så det är Vicks på burk som gäller nu. Det är fenomenalt bra btw. Hoppas jag blir lite kryare till juldan då jag och Sanna ska ut. Hon kom och hälsade på mig igår, är sååå glad att ha henne hemma nu. Vi har varit ifrån varann i över ett halvår nu. Så ska försöka spendera så mycket tid som möjligt med henne, nu när jag är ledig. Sedan far hon ju tillbaks till Gbg och då vet jag ju inte när vi ses igen.
 Supergammal bild på mig och Sanna. Men den är charmig. Typ sisådär 4 år på nacken har den nog. I love her<3

Nä snart ska jag svänga förbi en annan nära vän med julklappar till hennes lilla dotter.

Ha en trevlig kväll och var riktigt snälla så ni får några julklappar i morrn! :P

Kommentarer
Postat av: Vendela

God jul på dig systerdotter :-)



KRAAAM

2009-12-23 @ 19:50:14
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Vendela

P.S Tack för julkortet :-)

2009-12-23 @ 19:50:33
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0