Nu är det vår! :P


Jajemen vårkatalogerna har kommit. Ute är det -23,2 och alldeles vitt på marken. Inte undra på att jag inte känner av våren :P Men det här borde ju betyda att vi är påväg mot ljusare tider..

Annars idag har jag och Sanna varit och shoppat lite käk inför nyår. Partyplattan är färdig och i morrn ska vi dekorera smörgåstårtan tillsammans. Käka, mysa, dansa & skratta innan vi kör iväg till Borga :)

Känner mig så pepp inför det här. Idag efter att Sanna for till jobbet, så passade jag på att åka till Vilhelmina och granngården. Jag har köpt en transportbur och ett klösträd till min framtida katt. Har ingen just nu och vet inte när jag får tag på någon heller... Min arbetskompis har en vän med kattungar, men han vet inte om han kan "hä bort fler nu". Jag hoppas för jag har verkligen funderat stenhårt på det här länge! Har drömt att jag har en katt i flera veckors tid. Men, men jag kan ju plocka upp klösträdet med koja och låtsas att det ligger en varm, go katt därinne:P

Nu ska jag bläddra i vårtidningarna innan jag drar ut på en motionsrunda.



Kommentarer
Postat av: Vendela

Vi kommer bara att vara hemma imorgon kväll och det känns bara skönt!!



Verkar som ni kommer få det väldigt roligt!



Kram kram

2009-12-30 @ 21:29:40
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Vendela

Jajemän ;-) ditt SMS kom fram :-)



Vi såg Falling down med bl a Michael Douglas. En film från -93 som jag spelade in från TV för ett tag sedan. Den var skitbra!



Kram kram

2010-01-02 @ 12:26:12
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0