Städmani

Eller har väl inte riktigt drabbats av det än. Men jag har blivit renligare.. haha:) Idag har morsan varit här och visat mig hur man ska städa bakom spisen, hade inte gjort det förut. Och har snart bott i denna lägenhet i två år. Hon blev dock ganska brydd över det faktum att det inte var så smutsigt där bakom :P

Nu gäller det bara att ta ett ryck ikväll och städa resten av lägenheten. Fast det är så jäkla tråkigt! Trots att det bara tar max en halvtimme att gå igenom den här lilla ytan. Men det finns ju så mycket annat skoj man skulle kunna göra istället.

Ikväll ska jag gå upp till affären och shoppa ett julkort som jag ska skicka till USA. Vet att jag är sent ute, men sådan är jag. Jag lyckas alltid skjuta upp saker. Får väl bara hoppas att de hinner få det till nyår. Hehe:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0