Älskade/Hatade fredag den 13.

Har varit en helt fantastisk dag fram till kvällen, då det drastiskt vände. Blev ledsen och arg. Och missförstådd. Illa behandlad, trots att jag bara gjort mitt allra yttersta för att vara tillags. Ibland känns det som att jag går igenom en massa prövningar, vet inte vad det finns för förklaringar till detta liv annars? Men men herren ger och herren tar. In the end, så vet jag att jag kommer upp på mina fötter igen :)

Men när man har haft det lite tufft så finns det alltid ljusningar. Som Min ängel Emma. Vi kommer föralltid vara vänner. Du är i alla avseenden en familjemedlem. Inte bara för att jag umgås med dig mer än någon annan, utan för att du står där med öppna armar. Jag och Frelle får dela på dig som syster :)  Du har kloka tankar om allt, och jag slutar aldrig förvånas över hur lätt du förstår och kan vända negativa situationer så bra att man känner sig som en lyckligare människa efteråt. Du behöver inte ens ha genomlevt en sak själv, för att kunna komma med åsikter som får en att tänka till och tänka bättre :) Undrar om jag verkligen behöver träffa psykologen på måndag efter att ha snackat me dej? :P

Positivt/Negativt:

Positivt: Bilen är på gång att bli lagad,  Änglarna i mitt liv: Både dem man ser och dem man inte ser.
Det är inget fel på datorns usbportar (vet inte om det kallas så). Jobbet, som jag älskar med alla härliga människor :)

Negativt: Kan bli dyr självrisk på bilen. Ibland när man tror att det är en perfekt dag får man en spark där det gör som mest ont. Det måste vara något fel med kameran el. något fel på mig som inte längre kan överföra bilder från den.

Soon: Let's Dance med Mamsen.

Bye Bye all the beautiful people (Inside&Out)!

/Dregan is leaving the building :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0